26 Mart 2009 Perşembe

Morlarımı yanıma aldım geldim :)

Kısa süreliğine de olsa hava koşalları sebebiyle hastalanmam beni morlarımdan ve sizlerden bir süre ayırdı. Ama güzel güzel çalışmalarla tekrar sizlerle olucam.

Bu morlar mutfaklarda kullanılmış. Hani kaseyi, kupayı belki hazır almamız gerekir ama sepeti kendimizde yapabiliriz. Biraz tığ biliyorsanız bata çıka bata çıka böyle bir sepet örebilirsiniz. Gerçi benim böyle bir sepetim olsaydı banyo da kullanmayı tercih ederdim.

Öğlen arkadaşlarla Yenişehir'de kurulan sosyete pazarına gittik. Gözüm hep morlara bakıyordu. Pazarcılarda mı anlıyor acaba, birşeye bakmak istesem bana hep mor olanı uzattılar :)) Mor bir tayt aldım bende, bir kaç parça daha alışveriş yaptım ama onlar mor renk değil.

1 yorum:

Aşk Meleği dedi ki...

çok geçmiş olsun, kaseler tam benlik bayıldım!!